Afscheid - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Claartje Schaap - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Claartje Schaap - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Claartje

Blijf op de hoogte en volg Claartje

30 Augustus 2007 | Nederland, Leiden

Jeej, het is tijd voor mijn eerste berichtje! Gisteren van iedereen afscheid genomen tijdens een borrel in de Odessa. Ik vond het echt onwijs gezellig!!! Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke cadeautjes...Wel raar hoor, om jullie allemaal gedag te zeggen, niet zo leuk eigenlijk. Maar goed, als jullie allemaal in Parijs langs komen, komt het helemaal goed!
Vandaag nog druk allemaal dingen ingepakt. Ik wist niet dat ik zoveel zooi op die 12m2 had liggen. En ook niet hoeveel lelijke kleren er in de diepe krochten van mijn kast lagen (en nu bij het leger des heils in de kledingbak)! Morgen alles goed schoonmaken en dan naar Roermond. Zaterdag echt weg, spannend hoor. Ik zal jullie snel laten weten hoe het daar is. Als het goed is, heb ik internet op mijn kamer daar. Als dat er niet is, duurt het wat langer voor jullie weer van me horen.
Dikke kus,
Claartje

  • 30 Augustus 2007 - 19:14

    Margreet:

    Jeee! Ben de eerste die op je site mag posten! Bedankt voor je briefje; komt in orde. Niet zomaar mijn briefjes lezen he, gekkie. Anyway, we spreken elkaar snel. Geniet ervan! Dikke kus, Margreet

  • 30 Augustus 2007 - 19:16

    Jolijn:

    Goede reis en hou je haaks en kijk goed uit! Geniet ervan, en als je heimwee hebt of je liefje mist, wij zijn er in een paar uur!

  • 30 Augustus 2007 - 19:16

    Margreet:

    Shit man, was helemaal niet de eerste ;)
    Nou, toch maar veel plezier dan!
    :)
    Kiss!

  • 30 Augustus 2007 - 19:29

    Caroline:

    dag Schappje,

    ik vond je borrelage heel gezellig. Ik mis je nu al ;)

    Goede reis!

    liefs Caat

  • 30 Augustus 2007 - 19:35

    Claartje:

    He mooi meid. Leuke foto met je havanna. Vind het wel gezellig dat je nog even thuiskomt. Morgen lekker nog even lunchen.
    Kan ik al skypen?
    Liefs

  • 30 Augustus 2007 - 19:40

    Emilie:

    Ha Schaap! Wat een mooie foto! Heel veel plezier in Parijs! Leuk dat we nu kunnen skypen; vast goed tegen de heimwee :)
    Goede reis!! xx Eem

  • 31 Augustus 2007 - 06:39

    LidWien:

    Aaaaah ma petite Claire. tu sais ce qu'on dit: Partir c'est mourir un peu.....alors ben, heureusement il s'agit d'une expression.

    Je te souhaite une bonne voyage et une séjour à Paris inoublieable.

    A bientot et au revoir!

  • 01 September 2007 - 13:50

    Jaap:

    Hallo, heel veel plezier en succes vanmiddag! niet huilen hé! ik ben nu op mijn kersverse kamertje, het bevalt hier allemaal prima! vanmiddag lekker mijn eigen spulletjes in huis halen enzo! bel me zodra je een nummer hebt! liefs je broer!

  • 01 September 2007 - 17:49

    Yoricka:

    Heej!
    Alles goed gegaan met je verhuis? Ik vond het wel jammer dat ik je deze week niet meer kon zien door mn werk! Maar zo te horen heb je een goed afscheid gehad :) Heel veel plezier en succes in Parijs, ik lees hier wel hoe het met je gaat!
    Liefs Yoricka

  • 02 September 2007 - 19:43

    Anne:

    Lieve Claartje,
    Jammer dat ik niet op je borreltje kon zijn. Morgen echt beginnen ook in Parijs, spannend hoor!
    Sterkte met de opstartheimwee..
    Liefs

    Anne

  • 03 September 2007 - 16:17

    Katy:

    Heey Claartje! Hoop dat je goed bent aangekomen, en dat je het daar naar je zin hebt! Geniet ervan! En doe Parijs de groetjes van me ;)
    Liefs, Katy

  • 03 September 2007 - 18:20

    Laura:

    Hé Schaapje...ik mis je nu al!!! Heb begrepen van Alex dat je daar een superuitzicht heb...ik geloof dat we dat maar eens moeten komen controleren!!
    dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Parijs

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2008

Klaar!

15 Februari 2008

Drukke weekenden

14 Januari 2008

Lustrumreis

19 December 2007

Huisweekend!

16 December 2007

Lang lang geleden
Claartje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 26250

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 29 Mei 2010

Met Vin naar Vietnam

01 September 2007 - 01 Maart 2008

Parijs

Landen bezocht: