Heel kort bericht - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claartje Schaap - WaarBenJij.nu Heel kort bericht - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Claartje Schaap - WaarBenJij.nu

Heel kort bericht

Door: Claartje

Blijf op de hoogte en volg Claartje

04 September 2007 | Frankrijk, Parijs

Lieve allemaal,
Even een heel snel berichtje uit Parijs. Ik vrees met veel spelfouten, want ze hebben hier een gek toetsenbord.
Het is allemaal erg nieuw en wennen hier, maar wel leuk. Momenteel word ik een beetje geleefd. Ik wil alleen even zeggen dat het goed met me gaat. Als het goed is, heb ik deze week ergens internet op mlijn ka,er en kan ik rustig alles vertellen. Heb namelijk veel te vertellen.
Hoop snel van jullie te horen.
Dikke kussen!

• 04 September 2007 - 10:27

Emilie:

Elke keer als ik een berichtje type dan zeggen ze dat ze m verwerken, maar dat doen ze helemaal niet. Sneaky bastards.

In ieder geval wilde ik even zeggen dat het leuk is dat je straks internet op je kamer hebt, omdat ik benieuwd ben naar je verhalen.

Creatieve post is onderweg (niet creatief van mij, maar creatief voor jou;))

xx eem

• 04 September 2007 - 10:43

Margreet:

Hmmm ik heb hetzelfde als Emiliedepemilie...gewoon doorzetten dus. Hoe was t eten met Roos? Vermaken jullie je een beetje? Wanneer is de eerste NL borrelage? Zorg ik dat ik erbij ben! Dikke kus!

• 04 September 2007 - 11:08

Amy:

Ben benieuwd naar je verhalen! Kus, Amy

• 04 September 2007 - 11:53

Babette:

Spannend! Ik wacht vol spanning op je berichtjes!

• 05 September 2007 - 12:59

Caroline:

Hier bij justitie zelfde verhaal, geleefd worden is in ;)
    Laat je niet gek maken en veel plezier.

kus Caroline

• 05 September 2007 - 19:21

Nadine:

hey,

ik mis jenu al!!!
    mooi dat je het leuk hebt! en dat het goed met je gaat! ben benieuwd naar je spannende verhalen!

dikke kus nadine